Paradise Fucking Hotel

Alltså det är två grejer jag inte fattar.

1) Vilka är reglerna i Paradise Hotel? Kan folk åka ur och komma in hur som helst?

2) Varför fastnar jag framför skiten?

Det är trist tv, jag lär mig aldrig vad deltagarna heter och hänger aldrig med i alla turer. Kanske är det för att det är roligt att se hur många av tjejerna som har fyllt ut sina kroppar med främmande vätskor under huden. Majoriteten skulle lätt kunna lägga till efternamnet Anka utan att vara gifta med gubben i Hollywood utan mer som en hyllning till hur deras läppar ser ut. Kanske är det min bonniga fascination för att se hur helt okända svenskar kan få för sig att vara med i ett knasigt tv-program där de blir fulla, säger konstiga saker, dansar disko inför kameror och framför allt inte drar sig för att, med guppande rumpor under lakan, bidra med lite knull-tv. Att jag tittar gör mig lika knasig som de som är med=insikt som gör ont. Dessutom sponsras hela kalaset av någon form av spritspäe och något som heter Stay hard. Classy, very classy.

Lämna en kommentar

Filed under Vardagsliv

Kommentera

