Dag 14 – Vad jag hade på mig idag

Vad jag hade på mig idag

Vad jag hade på mig idag

Det är så härligt att de här redovisningarna kommer på mina mer lyckade kläddagar. Idag, denna första advent, har jag hela dagen hasat runt i ett par röda mysbyxor. Till detta en urtvättad och batikad tröja från Indiska. Över den en svart nopprig kofta från Gina Tricot och vid fototillfället även en cerise fleece över koftan så att jag snabbt kan springa ut i pannrummet när så krävs. Ja fy fan. Men mjuk och skön är hela ”outfiten”.

Lämna en kommentar

2010/11/28 · 20:23

Kommentera

