Dag 16 – Min första kyss

Jag måste erkänna att jag inte tycker att det här var ett särskilt roligt ämne att skriva om, men står det att jag ska det så gör jag det. men förvänta er inga litterära höjder.

Jag var 13 år och skulle börja sjuan till hösten. Jag och mina kompisar var på badmintonläger i Gislaved och en kväll var det disko. Jag hade ju spanat på honom hela veckan och där på diskodansgolvet hände det. Jag var inte alls förberedd och blev nästan lite chockad. Andra försöket gick bättr. Men särskilt roligt var det inte. Mest blött, slemmigt och lite läbbigt. Kändes som om jag hade dregel över halva ansiktet efter den. Men jag var ju så kär. Då.

Lämna en kommentar

Filed under Blogglistan

Kommentera

