Hjälp mig med låtar

Höstens ångest är här. Det är dags att sätta ihop ett nytt gympapass à la Friskis&Svettis. Svårast är alltid pulslåtarna. Jag vill ha tydlig takt i rätt tempo, inga märkliga stick eller omöjliga intron. Jag vill inte ha Lars Winnerbäck. Missförstå mig rätt – jag gillar killen, men har hittills inte lyckats göra ett enda pass utan en låt med honom. Det är dags för det nu.

Jag vill ha bra styrkelåtar som ger energi. Jag vill ha bra smidighetslåtar och sköna stretchlåtar.

Så kom igen folket! Ge mig det bästa ni har! Föreslå låtar fritt. Eller ja, i princip fritt. Dansband kommer inte på frågan. I övrigt är jag väldigt öppen för förslag. Föreslå gärna här i bloggen så kan jag återkomma till förslagen lättare. Shoot!

9 kommentarer

Filed under Träning

9 responses to “Hjälp mig med låtar

  1. Jennie

    Gillar Alcazar på gympapass och BWO, Robin o Lady Gaga har flera som funkar för träning. Vore skoj att få sätta ihop drömpasset med träningslåtar. Timberlake för nedvarvning o stretch, What goes around, comes around…

    • Jag är helt inne på din linje. Har haft flera Alcazar och BWO-låtar med i mina tidigare pass. Och Robyn och Lady Gaga också. Ska leta fler låtar bland de artisterna nu igen kanske. Särskilt Robyn och Lady Gaga. Tack för tipsen!

  2. Ove

    I am the one and only. (med vem?)

  3. Hej,
    I mitt gympapass för förra året hade jag dessa låtar.
    Ha en härlig träningsvår.
    /Loppan i Gbg

    Uppvärmning
    1. Strong Enough 3.42
    2. La La La 3.31
    3. This is the way 3.56 / ca 10 min

    Mage, Ben, Rygg & Armar (golv)
    4. Sexbomb 3.31
    5. Get down on it 3.31
    6. Good Times 2.10 / ca 9 min

    Armar, Rygg, Bröst & Ben
    7. Fuck You 3.44
    8. Opa Opa 3.36 / ca 11 min
    9. I´m outtta love 4.03

    Stretching & Vila
    10. No matter what 4.33
    11. A time for us 2.40
    12. Seguidillas 1.40 / ca 8 min

    / 38 minuter

  4. Loppan G-sson

    Artisterna till låtarna jag skickade föll bort verkade det som så här kommer de. Hajdihooooooooo 🙂

    1. Cheer
    2. LMFAO
    3. E-Type
    4. Tom Jones
    5. Kool & the Gang
    6. Aretha Franklin
    7. Cee Lo Green
    8. Antique
    9. Anastacia
    10. Boyzone
    11. From Romeo & Juliet
    12. Nicanor Zabaleta

  5. Pingback: Säsongens gympalåtar | Vedbyvärlden

Kommentera

