Värmande kärlek

Och här hade jag tänkt att lägga upp en trevlig bild på vår fula, men ack så underbara, kamin. Och så tänkte jag förklara min kärlek till den värme den ger. Men eftersom min WordPressapp vägrar ladda upp bilden blir jag sur och struntar i hela skiten.

Ful men skön

Ful men skön

Uppdatering: Ja, jag kom ju på att jag kunde lägga in den i datorn bilden först och sedan ladda upp den. Så nu få rjag sluta tjura och skriva om hur ful och omodern den är och hur den inte alls ger någon lång eftervärme, men om det är kallt inne värmer den upp snabbt och underbart skönt. A lifesaver i vinterkylan. Eller höstkylan för den delen.

Lämna en kommentar

Filed under Vardagsliv

Kommentera

